tel./fax: 17 2219 344
meil: spkielnarowa(..małpka...)gmail.com
lub biuro(..małpka..)spkielnarowa.pl

NIP 813 26 43 503
Regon 001131780

[Rozmiar: 43340 bajtów] Do wakacji
Skuteczna nauka słówek
[Rozmiar: 43340 bajtów]
Zostań mistrzem
Tu kliknij aby przejść do platformy
GRY EDUKACYJNE "PISUPISU" Tu kliknij aby przejść do strony

admin

NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA
w Szkole Podstawowej
w Kielnarowej

Informujemy, że w tym roku nasza szkoła została zakwalifikowana do grupy szkół, które otrzymały dotację i przystąpią do realizacji rządowego projektu w ramach Priorytetu 3  „Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025”.
Kierunek interwencji 3.1. „Zakup nowości wydawniczych do placówek wychowania przedszkolnego”-  kwota dofinansowania wynosi 1 500,00 zł, wkład własny 375,00 zł –
całkowity koszt realizacji zadania – 1 875,00 zł  oraz Kierunek interwencji 3.2.
„Zakup nowości wydawniczych oraz elementów wyposażenia do bibliotek szkolnych
i pedagogicznych”-kwota dofinansowania wynosi 4 000,00 zł, wkład własny 1 000,00 zł –
całkowity koszt realizacji zadania – 5 000,00 zł

Celem programu jest wsparcie, promocja i rozwój czytelnictwa, kształtowanie postaw pro-czytelniczych, zwiększenie dostępu do wszelkich formatów książek, wzmacnianie kompetencji posługiwania się językiem ojczystym oraz roli bibliotek publicznych
jako lokalnych ośrodków życia społecznego i centrów dostępu do kultury i wiedzy.

Program realizowany jest przez Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu,
przy zaangażowaniu Biblioteki Narodowej, Instytutu Książki i Narodowego Centrum Kultury
oraz we współpracy z Ministerstwem Edukacji i Nauki jako Operatora Priorytetu 3.

Mamy nadzieję, że zakup nowości wydawniczych przyczyni się do realizacji celów kształcenia w zakresie edukacji czytelniczej oraz będzie wpływać na rozwój zainteresowań i kształtowanie twórczych postaw dzieci i młodzieży.

Gra o Konstytucję

Niedawno obchodziliśmy Święto Pracy, Dzień Flagi oraz Narodowe Święto Konstytucji Trzeciego Maja. W naszej szkole każdego roku mieliśmy z tej okazji uroczystą akademię. Tym razem majowe święta uczciliśmy inaczej.

Część  uczniów wybrała się na „Rajd rowerowy z flagą”. Na wszystkich rowerach znajdował się biało-czerwony element patriotyczny – flaga, wstążka, kokarda narodowa. Uczestnicy przejeżdżając zaplanowaną trasę, wzbudzali zainteresowanie mieszkańców naszej wioski, których mamy nadzieję, że zainspirowali do wywieszenia flag na swoich domach. Wycieczka rowerowa z pewnością była świetną formą aktywności jak i świętowania.

Uczniowie, którzy zostali w szkole, mieli zorganizowaną „Grę o Konstytucję”. Wszyscy razem zebrali sie na sali gimnastycznej, każdy musiał mieć biało-czerwony element np. strój, kokardę narodową lub wstążkę.  Na początku wszyscy odśpiewali hymn, każdy czekał na część artystyczną, jednak prowadzący zaskoczyli wszystkich zapowiadając nadejście królewskiego wysłannika. Każda klasa, ze swoim opiekunem zajęła przypisane jej stanowisko. Gdy zabrzmiały bębny do sali wkroczył herold z listami od króla Stanisława Augusta Poniatowskiego. Władca w ręce uczniów powierzył specjalną misję. Uczestnicy musieli wykorzystać swoją wiedzę i informacje zdobyte w trakcie gry oraz materiałów, które zdobywali rozwiązując zagadki, odkrywając tajemnice ukryte na obrazach Jana Matejki. Młodsi uczniowie, mieli m.in. wykonać godło oraz „żywą flagę”. Wszyscy byli niezwykle zaangażowani w grę. Efekty ich pracy były imponujące. Każdy z uczestników „Gry o Konstytucję” otrzymał królewski certyfikat prawdziwego patrioty.

Zarówno na rajdzie jak i w szkole miło i aktywnie spędziliśmy czas. Była to świetna odskocznia od zajęć oraz zwyczajowych akademii. Jestem pewna, że wszystkim podobała się ta forma świętowania, tak ważnych dla nas Polaków świąt.

Gabriela Gorzelec klasa 7

,,Zaopiekujmy się Ziemią!”

„Ponieważ Ziemia opiekuje się nami, zaopiekujmy się Ziemią. Odwzajemnijmy miłość jaką nas obdarza, utrzymując ją w czystości i szczęściu”

 

Dnia 22 kwietnia 2022 roku w Szkole Podstawowej w Kielnarowej obchodzony był Dzień Ziemi. W tym celu zorganizowana została akademia poświęcona zagadnieniom związanych z ochroną naszej planety, koniecznością dbania o nią i obowiązku opieki nad nią.

Na początku odbył się ,,Sąd nad Ropuchą”- w przedstawieniu brali udział uczniowie klasy VII m.in. Dominika Skiba, Michał Korbecki, Kamil Kurasz, Izabela Stanio. Dali oni pokaz znakomitej gry aktorskiej. Przedstawienie odbywało się w sali sądowej, na ławie oskarżonych zasiadała Ropucha oskarżona o , że jest trująca, brzydka i szkodliwa. Adwokat płaza starał się udowodnić jej niewinność i ukazywał pozytywne aspekty istnienia tego zwierzątka. Po wysłuchaniu oskarżyciela, obrońcy i świadków sąd udał się na naradę.

W tym czasie odbyła się druga część akademii – pokaz mody w wykonaniu klas 1-3. Ubrania oraz akcesoria były zrobione z rzeczy, które podlegają recyklingowi, takich jak: butelki, worki, kapsle, kubki, gazety, kartony, itp. Dzieci udowodniły, że można w intrygujący i nietypowy sposób zrobić ciekawe stylizacje z prostych rzeczy. Kreatywność uczniów robiła ogromne wrażenie.

Po pokazie mody zaprezentowały się przedszkolaki i zerówka prezentując muzyczne przedstawienie. W trakcie występu na scenie zagościli również Maja i Łukasz z klasy szóstej, którzy urzekli wszystkich swoim tańcem.

 

Po wszystkich występach pojawił się po raz drugi sędzia, który ogłosił wyrok – Ropucha oficjalnie uznana została za niewinną, ponadto sędzia nakazał objąć ją ochroną. Sąd nie ujrzał w tym stworzeniu nic negatywnego, wręcz przeciwnie, jej obrona udowodniła jej zalet oraz pożyteczności.

Uroczystość została zakończona triumfem Ropuchy i gromkimi brawami publiczności. Wręczono rownież nagrody w konkursie ekologicznym ,,Eko Torba”. I miejsce zajęła Weronika z klasy 5, II miejsce należy do Ani z klasy 7, natomiast III miejsce do Karoliny z klasa 7.

Za przygotowanie uroczystości odpowiadały Panie: Joanna Sobusiak, Irena Para, Iwona Karnas, Alicja Maciołek, Alicja Fic, Anna Paśko, Iwona Zawadzka, Izabela Liskowicz.

 

Weronika Maciej klasa 8

Jak pogodzić pasję z nauką?

Cześć mam na imię Ewa i chodzę do piątej klasy.
Na pewno wszyscy się zgodzimy, że szkoła jest bardzo ważna i nie wolno jej lekceważyć. Czasem jednak trudno znaleźć nam czas na naukę i zajęcia dodatkowe. W moim przypadku zajęciem dodatkowym i jednocześnie moją pasją jest gra na flecie poprzecznym. Naukę gry na tym instrumencie zaczęłam gdy miałam 8 lat. Obecnie te umiejętności rozwijam grając w Dziewczęcej Orkiestrze Dętej Miasta Rzeszowa –„Fanfara”. Zespół ten działa od ponad 40 lat przy Zespole Szkół Nr 1 i WDK w Rzeszowie. W repertuarze orkiestry znajdują się przede wszystkim utwory rozrywkowe.
Swoją przygodę z orkiestrą zaczęłam trzy lata temu. Najpierw były to lekcje indywidualne, a potem już próby ze wszystkimi orkiestrantkami. Nasze spotkania odbywają się w piątki w 6 liceum w Rzeszowie. Trwają zwykle dwie godziny. W poniedziałki mam zajęcia indywidualne. Wtedy uczę się jak grać poszczególne utwory będące w repertuarze orkiestry. Oprócz prób często gramy koncerty z różnych okazji. We wtorki mam lekcje również z fletem z Panią, która uczy mnie od podstaw. To jest czas na utwory klasyczne. W dni wolne od zajęć ćwiczę sama w domu po 30 min.

Jak tą pasję pogodzić z obowiązkami szkolnymi? Dla mnie sposobem na to, jest systematyczne uczenie się i bycie gotowym na każdą lekcję. Codziennie po szkole, po krótkim wypoczynku odrabiam zadanie i przygotowuję się na kolejny dzień. Kiedy mam próby, te czynności wykonuję późnym popołudniem. Czasami bywa ciężko, ale lubię to co robię i dlatego nie poddaję się. Żeby coś osiągnąć trzeba ćwiczyć. Dziewczęca Orkiestra Dęta jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ dzięki niej mogę rozwijać swoje umiejętności muzyczne, zawierać nowe znajomości i też choć trochę pomagać innym grając na koncertach charytatywnych.
Ewa Gorzelec klasa 5

Laboratoria Przyszłości

Nasza szkoła przystąpiła do rządowego programu Laboratoria Przyszłości.
Jest to inicjatywa edukacyjna realizowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, których wspólną misją jest stworzenie nowoczesnej szkoły – takiej, w której zajęcia będą prowadzone w sposób ciekawy, angażujący uczniów oraz sprzyjający odkrywaniu ich talentów i rozwijaniu zainteresowań. Jest to ogromne wsparcie w budowaniu wśród uczniów kompetencji przyszłości z tzw. kierunków STEAM (nauka, technologia, inżynieria, sztuka
oraz matematyka). W ramach Laboratoriów Przyszłości nasza szkoła otrzymała dotację
w kwocie 60000,00 zł. Do tej pory wydatkowaliśmy kwotę 25 506,00 zł czyli 42,51%.
Przyznane środki dały możliwość zakupu wielu nowoczesnych pomocy m.in. takich jak: drukarka, mikrokontroler, statyw, zestaw oświetleniowy, mikrofon, robot q-scout, laptop.
Laboratoria Przyszłości to nowoczesny sprzęt, który uatrakcyjni zajęcia szkolne i pozwoli uczniom rozwijać swoje zainteresowania nie tylko na lekcjach techniki i w ramach innych obowiązkowych zajęć edukacyjnych np.: geografii, przyrody, chemii, fizyki, matematyki, plastyki, muzyki, lecz także w ramach zajęć pozalekcyjnych, zajęć rozwijających czy kół zainteresowań. Jest to także kolejny krok w stronę wzmocnienia i uatrakcyjnienia dotychczasowego procesu zdobywania wiedzy i praktycznych umiejętności.

Rekrutacja do oddziałów przedszkolnych 2022-2023

Zgodnie z zarządzeniem nr 7.2022Burmistrza Gminy Tyczyn z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie określenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych na rok szkolny 2022/2023 informuję, że:

 

– rodzic dziecka/opiekun prawny w terminie od 07 do 18 marca 2022 r., powinien złożyć wniosek o przyjęcie do przedszkola/oddziału przedszkolnego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

– w terminie od 22 marca do 08 kwietnia 2022 r. komisja rekrutacyjna dokona weryfikacji wniosków o przyjęcie do przedszkola/oddziału przedszkolnego wraz załączonymi dokumentami. Przewodniczący komisji dokona czynności, o których mowa w art. 157 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe.

– w dniu 11 kwietnia 2022 r. komisja rekrutacyjna poda do publicznej wiadomości listę kandydatów zakwalifikowanych
i kandydatów niezakwalifikowanych.

– rodzic /opiekun prawny w terminie od 12 do 15 kwietnia 2022 r. jest zobowiązany potwierdzić wolę przyjęcia dziecka do przedszkola w postaci pisemnego oświadczenia.

– w dniu 18 kwietnia 2022 r. komisja rekrutacyjna poda do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do przedszkola.

Karta zapisu dziecka do przedszkola

Karta zapisu dziecka do klasy do I do VIII

 

 

Poznaj Polskę

W dniach 9-10 grudnia 2021 roku odbyła się wycieczka szkolna w ramach programu ministerialnego „Poznaj Polskę”. Jest to program polegający na wsparciu organów prowadzących publiczne i niepubliczne szkoły dla dzieci i młodzieży w realizacji zadań mających na celu uatrakcyjnienie procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży poprzez umożliwienie im poznawania Polski, jej środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii oraz osiągnięć polskiej nauki. Uczniowie Szkoły Podstawowej w Kielnarowej odwiedzili Kraków, Wadowice i Zakopane. Program wycieczki obejmował zwiedzanie  Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, gdzie uczniowie mogli zobaczyć wiele eksponatów lotniczych pochodzących między innymi z okresu II wojny światowej. Dodatkowo uczestnicy odbyli spacer Drogą Królewską. Kolejnym zaplanowanym punktem było  Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II w Wadowicach. W tym miejscu uczniowie poznali oraz odkryli na nowo życie, działalność oraz nauczanie tego wielkiego Polaka. Następnie wszyscy udali się na  posiłek i odpoczynek do Ośrodka Wypoczynkowego Limba w Poroninie. Uczniów zachwycił górski krajobraz, który mogli zobaczyć w kolejnym dniu wycieczki, podczas wędrówki w Dolinie Kościeliskiej w Zakopanem. Zimowy spacer w śniegu w otoczeniu zaśnieżonych szczytów okazał się jedną z najwspanialszych atrakcji. Ze względu na brak możliwości zwiedzenia głównej siedziby Muzeum Tatrzańskiego im. dra Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem,  uczestnicy  udali się do jego filii. Każdy mógł przyjrzeć się cennej ekspozycji i chałupie należącej do rodziny Gąsieniców Sobczaków oraz willi Koliba, będącej zabytkową budowlą wykonaną w stylu zakopiańskim. Ostatnim punktem wycieczki był spacer po najsłynniejszej tatrzańskiej ulicy, zakup pamiątek i zakosztowanie lokalnych przysmaków. Wyjazd był niezwykle intensywny a grudniowa pogoda, śnieg, szybko zachodzące słońce oraz świąteczne oświetlenie odwiedzanych miast stworzyło niepowtarzalny klimat zbliżających się świąt.

Alicja Fic

Informacja o pracy oddziałów przedszkolnych w okresie świąteczny

Informujemy, że w dniach od 20 do 22 grudnia 2021 roku oraz 3 do 5 stycznia 2022 roku oddziały przedszkolne pracują normalnie tj w godzinach od 8.00 do godziny 15.00.   W tych dniach z uwagi na zdalne nauczanie nie będzie działać świetlica szkolna, ale obiady dla dzieci będą wydawane normalnie.

Natomiast w dniach 23 grudnia oraz od 27 do 30 grudnia oddziały przedszkolne będą pełniły dyżur w godzinach od 8.00 do 13.00.  W tych dniach nie będą wydawane posiłki.

 

Przedszkole nie pracuje w dniach  24 grudnia, 31 grudnia  2021 roku oraz 7 stycznia  2022 roku.

Tajemnica starego domu – opowiadanie detektywistyczne

Cała historia zaczęła się na wakacjach, które spędziłem na Mazurach. W całej okolicy wszyscy mówili tylko o tym dziwnym i tajemniczym domu w głębi lasu. Jak każdy prawdziwy detektyw postanowiłem to sprawdzić.
Z informacji, które usłyszałem trudno było określić dokładne miejsce tego domu, dlatego gdy go znalazłem była już noc. Cała okolica sprawiała upiorne wrażenie, dom był stary, dookoła „rosły” uschnięte drzewa, między wysoką trawą widać było dziwne niebieskie obiekty, a w oddali stał rozwalony wóz. Dreszczyku dodawały zapalone światła w tym olbrzymim, zniszczonym domu, który wyglądał na dawno opuszczony.
Postanowiłem podejść bliżej. Było słychać szum, choć wiatru nie było. Nagle w oknie pojawiła się sylwetka człowieka, zatrzymałem się ale nie zostałem zauważony. Zdziwiło mnie dziwne zachowanie tej tajemniczej osoby, podszedłem jeszcze bliżej i to był błąd bo chyba zostałem zauważony. Padłem na ziemie i zastanawiałem się co dalej. W trawie obok coś zaczęło się ruszać, to nie był dobry znak zwłaszcza że trawa była wysoka, a to coś się do mnie zbliżało. Wolałem nie wstawać, bo czułem, że jestem obserwowany, czołgając się dotarłem do samochodu. Szybko wsiadłem do niego i odjechałem.
– Nigdy więcej !!! – powiedziałem sam do siebie. Jednak ciekawość zwyciężyła i postanowiłem tam wrócić tylko w dzień.
Nazajutrz światło dzienne rozwiązało część zagadek. Niebieskie obiekty się kamieniami, które w świetle księżyca przybierały taki dziwny kolor. Kolejna tajemnica to uschnięte drzewa wokół których bujnie rośnie trawa i też proste wyjaśnienie. Tereny wokół domu to bagna, a jak wiadomo drzewa nie lubią takiego podłoża w przeciwieństwie do traw.
Nadal nie wiem dlaczego słuchać szum choć nie ma wiatru, może coś tam jest. Mimo to poszedłem w stronę domu. Przy okazji przyjrzałem się wozowi, był tam jakiś napis, ale nie udało mi się go odczytać. Zrobiłem zdjęcie i poszedłem do domu.
Dom był olbrzymi, zniszczony, obszedłem go dookoła. Nagle zobaczyłem małe uchylone drzwi do piwnicy. W środku panował półmrok, na ścianach były półki z porozbijanymi butelkami i słoikami. Na parterze nie było nic interesującego, postanowiłem zobaczyć co jest na piętrze. Na końcu schodów były pancerne drzwi, otwierane hasłem.
– O co tutaj chodzi? – pomyślałem. Zszedłem na dół i wtedy drzwi wejściowe zaczęły się otwierać, szybko się schowałem za szafę.
– Gdzie on jest? – zapytał męski głos
– Gdzieś tu jest. – odezwał się drugi.
Do domu weszło dwóch mężczyzn ubranych w garnitury, zaczęli się rozglądać, ale szybko zrezygnowali i gdzieś wyszli. Korzystając z okazji wyszedłem z ukrycia i wtedy coś spadło z szafy z hałasem.

– Oby nie usłyszeli – szepnąłem do siebie.
Niestety usłyszeli i zaczęli mnie ścigać, przerażony wypadłem z domu przez piwniczkę i pobiegłem w stronę lasu. Przedzierając się przez las, potknąłem się o gałąź i sturlałem się z górki prosto do rwącej rzeki. W końcu udało mi się wydostać na brzeg. Zdezorientowany błąkałem się po lesie sam nie wiem jak długo. W pewnej chwili usłyszałem ścigających mnie mężczyzn, nie wiedziałem gdzie uciekać. Do mnie podjeżdża samochód, a ze środka słyszę:
– Wsiadaj do samochodu!
Mam wybór wsiąść lub dać się złapać, wybrałem to pierwsze. Za kierownicą siedział starszy lekko siwiejący mężczyzna.
-Miałeś dużo szczęścia, że cie nie złapali.-odezwał się.
-Kim oni są?
-Odkryłeś dom w lesie i jednocześnie wielki sekret.
-Co?!
-Dawno temu mieszkała tu bardzo bogata rodzina, ale się wyprowadzili z dnia na dzień.
-Dlaczego?
-Wojsko potrzebowało lokacji na tajne laboratorium, a to miejsce idealnie się nadawało. Prawdopodobnie wykupili ten teren od nich choć nie wiem na pewno.
-A ten wóz i całe otoczenie dlaczego tak wyglądają?
– Właśnie dlatego nie jestem pewien czy oni dobrowolnie opuścili ten dom.
Coraz bardziej zacząłem się bać, a zarazem chciałem się dowiedzieć wszystkiego.
– Co oni tam badają?
-Pracują nad nową bronią chemiczną, a ci agenci pilnują by nikt się o tym nie dowiedział. Dlatego wokół panuje tak upiorny widok, szum jest puszczany z głośników ukrytych na suchych drzewach, a całości dopełniają świecące się światła oknach, choć dom wydaje się opuszczony.
-A skąd ty to wszystko wiesz?
-Sam byłem jednym z nich, ale rzuciłem to i sam jestem teraz poszukiwany.
– To co mam zrobić?
-Wyjedź jak najdalej i nigdy nikomu o tym miejscu nie mów.
Posłuchałem jego rady i następnego dnia byłem już za granicą. Po kilku miesiącach myślami wróciłem do tych wydarzeń, przemyślałem to jeszcze raz. Zgadnijcie do jakiego wniosku doszedłem, że tajemniczy mężczyzna, który mi pomógł nadal jest agentem.

Łukasz Horzępa kl. VI

Przyjaźń zawarta ze sportem w szkole, to przyjaźń na całe życie – uroczyste otwarcie sali gimnastycznej.

We wtorek 26 października 2021 roku o godzinie 12.00 odbyło się wielkie otwarcie sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Kielnarowej.

Gdy nadszedł  ten dzień, wszyscy uczniowie, nauczyciele oraz wiele zaproszonych gości, miedzy innymi: Burmistrz, Radni, pani Poseł Krystyna Wróblewska, dyrektorzy szkół z gminy Tyczyn oraz rodzice z Rady Rodziców zebrali się na naszej nowej sali gimnastycznej. Program uroczystości był bardzo bogaty. Po uroczystym poświęceniu sali i przecięciu wstęgi, uczniowie naszej szkoły pokazywali swoje umiejętności na najwyższym poziomie.

 

Pokazy taneczno-ruchowe w wykonaniu klasy V oraz uczennic z zespołu Flimero były prezentowane naprzemiennie z występami dzieci wyróżniających się pięknymi głosami, wzbudzając przy tym zachwyt publiczności. Uczestnikom uroczystości czas umilił również występ, prowadzącej zajęcia z najmłodszymi uczniami szkoły, artystki cyrkowej, Pani Aleksandry Klimasz, która  wraz z mężem przygotowała pokaz pełen miłych wrażeń, przepełniony wieloma elementami akrobatyki sportowej. Duet ten wystąpił niedawno w telewizyjnym show „Mam Talent!”.

 

 

Warto było poświecić wiele dni na próby, aby zobaczyć i usłyszeć świetne tańce, piosenki i akrobacje gimnastyczne. Wszystko to zrobiło duże wrażenie na uczestnikach uroczystości.

Podsumowując ten wielki dzień – zgadzam się w 100%, że ,,Przyjaźń zawarta ze sportem w szkole, to przyjaźń na całe życie”.

Maja Pindyk klasa V

[Rozmiar: 43340 bajtów] BIP
RODO
Ubezpieczenie uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Polisa PZU NNW Edukacja
Nr 1053543514
Zgłoszenie szkody telefon: 801 102 102 lub 22 566 5555

Dziennik elektroniczny

Dni dodatkowo wolne od zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2021-2022.

• 14.10.2021r. Dzień Edukacji Narodowej

• 12.11.2022 - piątek po święcie 11 listopada

• 07.01.2022 piątek po święcie Trzech Króli

• 02.05.2022 2 maja - przed świętem 3 maja

• 17.06.2022 - piątek po Bożym Ciele

oraz 3 dni w okresie egzaminów klasy VIII
24, 25, 26 maja 2022 r.

Szkolną gazetkę na stronie szkoły redagują:
[Rozmiar: 43340 bajtów]

Czas trwania lekcji

1 8.00 8.45
2 8.50 9.35
3 9.45 10.30
4 10.40 11.25
5 11.55 12.40
6 12.50 13.35
7 13.45 14.30
8 14.40 15,25
9 15,30 16.15

Archiwalne wpisy